Älskad och Saknad...

Sådär !  Nu har jag gjort en ny blogg för smarta viccan glömde lösenordet till min gamla. Men det är tyvär inte meningen att jag ska skriva i den här jämt utan bara ibland så hoppas inte för mycket nu bara. Helgen har varit dunder kan jag tala om,
Fredags; Middag hemma hos johannaW med johannaL och emelia super mysigt sen basta vi drack massa gott åt massa gott sen vid 00 åkte jag och Linder in till stan sen drog vi in på peolpe hade super där med :)
Lördag; Låg hemma hela dagen med johanna låg och kolla på film super mysigt sen runt 00 åkte vi till stan med A&V  och busa :D sen drog johanna med elin till sthlm och då fortsatte vi tre busa, Jag skrattade så jag nästan kissa på mig speciellt i gränby tuneln HAHAH 
Söndag; Bara vara hemma adde kommer och ska kolla på film med mig kanske blir max idag igen :)

På tisdag ska vi åkta till dig jimmy var hos dig för någon vecka sedan med Adde var lite tugnt, Men börjar gå bättre nu när jag kommer men innan var de jätte jobbigt. Tänker på dig jätte ofta eller rättaresagt nästan helatiden. ;(  Det kommer tiden som är värre en dom andra och en sont tid känner jag på mig komemr komma nu att det mesta kommer ta emot vad jag än gör, går ju inte nå vidare bra i skolan om man säger så, Men ska försöka iaf se åt de ljusa hållet. Älskar dig storebror

Kommentera
Postat av: linn

du är duktig i skolan, försök, ja vet att du kan och du vet vart jag finns KRAM

2009-03-02 @ 14:30:30
URL: http://linnandersson.blogg.se/
Postat av: E

åh hjärtat! i'm sorry <3

2009-03-02 @ 14:51:37
URL: http://ellenohlund.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0