Tisdag ! Ont !

Vaknade kl 9 i morse av att min hals var jätte uppsväld på de stället där de varit uppsvällt på flera gånger på . Så gick in till min älskade farmor som fick kolla på de och sen ringde jag och sjukanmälde mig, 
Så enligt dagens väder är de bara att börja tvätta och städa som jag har gjort oxå :) Duktiga meejj !!
 I Morgon är det sista dagen för denna veckan sen är det katte/skrpapan på torsdag sen lediga på fredag :D 

Johanna åker till tallin idag är lite avundsjuk fast ändå inte hade inte velat följa med , me min hals !
Och snart åker caroline iväg lyllos henne men hoppas hon får de super bra och hon får massa färg :D

På Torsdag ska jag till Alunda igen och kolla på brors match och bli mer myggbiten :P
Fortsätter jag må så här i morgon blir de nog ingen praktik i morgon eller jag får inte praktisera om jag mår så här !!
Det är tråkigt men men,  Hare så bra :D





Jag och mina underbara brudar !

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0