Omöjligt !

Shiit får paniksvättningar när jag tänker på allt ! "(  
Trodde det inte var så här jobbigt men det var de ,. Och jag som trodde att den här gången var allt på riktigt nu och föralltid var de ordet du sa till mig och jag trodde på de också sjukt.  Tänk att man är så lätt lurad egentligen att en människa kan få en att bli helt förtrollad i huvet sen bara spottar du en i ansiktet vänder klacken och går ? ska de vara så ? Är det här livet så börjar aif jag tveka ! :S

En sak är bra mitt sommarlov har börjat men de känns inte som de och sen har jag inget jobb så nått roligt i somamr kommer det inte att bli har inga pengar så kan ju sitta hemma och glo känns det som ! HAHA

Tiden bara saktare och saktare . . . . .Tick Tick Tick

Nu är det inte så lång tid tills jag och tessan åker ska bli skönt att komma iväg iaf. Men ska bli lite konstigt att träffa DIN familj utan dig vid sidan,  Men jag skiter i de här nu livet går vidare, eller ?





Jag kan se glad ut om jag vill ! Och viljan har jag alltid med mig !

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0