HAHA !!

Blev just påminnd av JULIAKARLSSON om hur midsommar var förra året shiit säger jag bara den dagen den natten den morgonen glömmer jag aldrig , jävla fittor ... Vem kalla mig fitta ? HAHA  Gud vad folk är konstiga.. Vem har tagit mina cigg?  OJOJ ,.., Tack och lov slipper jag det i år,.,. För i år ska allt vara toppen från morgon till kväll till morgon !
i år får ingen förstör min dag säger jag bara :D 
Rockonroll !!



Imorgon ska jag hem till Ellen ska bli super kul ! och vi kommer ha super kul !
jag är taggad som F*N :D




Sen vill jag tacka min superduper snälla kusin TOBIAS ERIKSSON ! som är guld värld vad skulle jag göra utan dig vid min sida ?! Du är tamefaan bäst aa eller näst efter mig å givetvis men du är faanemig bra !!

Dagens idol ; Tobias Eriksson


Kommentera
Postat av: Anonym

HAHAHA DEN MIDSOMMAREN VA DUNDER

2009-06-21 @ 16:59:59

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0