Värmeslag.....

Kl är nu 2037 och man sitter i bikineöverdelan på och ett par shorts då är de varmt ute, 

Juppe kom förbi idag på en koppkaffe ( borlänge syndrom ) Snacka massa skit
Jag viste att jag skulle sakna borlänge när jag kom hem men så här mkt som jag saknar alla däroch borlänge trodde jag inte skulle vilja åka redan i kväll tbx till alla,  Fan vad gryma ni är brudar !


I morgon fyller då älsklings IdaHögberg 18 barre inte illapiknat :D  sen fredag blir de brud party till en början hos Ida sen får vi se vad som händer,  Sen lördag blir de släcktträff (taggad) ska bli super att träffa alla igen :) 

Nästa vecka ska jag försöka plugga lite och ta mig till mamma och umgås med henne :)
 Den 11 blir ge grönan med ligan ska bli skit kul om man får säga så :D

Sen rättvik hoppas jag på sen ska jag verkligen verkligen verkligen spara pengar så jag kan dra till borlänge en helg till alla girlsen !!  åh då blire rock´n´roll



Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0