Måndag kl är 04;11

God morgon kanka man ska säga,   Han inte kommit i säng än nu lämnade de sista folket Patrics fest haha vad ska man säga har iaf haft en skit rolig kväll/natt :)

I veckan kanska kanska jag ska träffa ... Får se om VI vågar hahah
är lite blyg :)

Helgen har varit dunder,   Torsdags var jag på framfickan med Ida Jossan Cissi Ronja Anna hade super mysigt och hunda myggbet på fötter och ben :/   Fredag vart de grilla hos ida med masso med folk super de med sen tog jag och johanna halv 2 bussen hem sov som små barn sen Lördag släcktträff hos grannen min men var lite sliten sen fredagen så vart en lugn lördag för min del :) 

Få se vad som händer i veckan nu :)


Nu ska jag iaf försöka sova GODNATT <3

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0