Lugn dag :)

Vaknade rätt sent hehe kl 1423 :)   gick upp åt en så kallade frukost sen var de avfärd till stan med mamma och kim patric var hemma städade från gårdagen :) 
Var till rusta, Sen gränby sen vart vi där bra länge kom hem för cirka 30 min sen.. men för mig vart de ett par svarat randiga strumpbyxor inget mer, såg e skit snygg tunika på Gina men har inte så mkt pengar just nu.

Så nu sitter jag och kolla på nått spel kim köpte på Game verkar helskumt hehe :)  
Snart blir de mat dax lite sent men men vi ska ha lite familje mys tänkte vi nu när "hela" familjen är samlade :D var länge sen nu så ska bli riktigt trevligt,.
Börjar bli kallt ute nu ju fy så kan de ju inte vara jag vill ha sol sol sol !
Förr kunde man sitta ute i tunna kläder på kvällarna nu måste man ha raggsocker på sig om man ska gå ut å röka på kvällarna inte kul tycker jag ! ! 

På onsdag ska johanna vara ledig så ska försöka umgå med henne så om hon ej planerat något annat , Och på lördag blire GrönaLund som gäller med Familjen Linder :)

Fick nyss ett sms av Ellen :O  att hon låg på sjukhuset igen dumma henne ! vi som hade planerna redo för helgen ju Stackar fisungen min <3   Hoppas du får komma hem eller bli opererad den här gången så du blir av med dom där dum heterna i halsen !  Annars kommer jag och opererar dig :D Loveyou hunn !!


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0