Kl är för mkt !

Har haft en jätte lugn dag idag igen :)   vaknade rätt sent , duschade gjorde mig redo för en myskväll hos Ingrid. Fick super god mat av hennes man Mats sen super god efterrätt.. Är djupt inmopnerad på dig Mats ! Köpte 2 nya skjalar av Ingrid med passa på när mamma hade plånboken med sig ") 


Imorgon funderar jag på hemgång till bigvreta måste hem städa lite för sen ut på härj i helgen ")   Längtar tills de blir fredag som fan =) 
Prata med mitt hjärtegryn som hastigast idag hon lär super trött så hon ligger nog och sovr vid den här tiden hon börjar kl 8 i morgon bitti stackars min skorpa <3  saknar henne ju har ej träffat henne sen lördagsmorse vadfan evigheter sen !!

Nu ska jag försöka sova GODNAAATTT


Kommentera
Postat av: johanna

ååh saknar dig med din fis :)

2009-07-09 @ 23:36:51
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0