I morgon ! <3

Efter den hårda helgen ska jag få min efterlängtade pizza hih :)      gudvadgott !    I morgon kväll/eftermiddag åker jag till Linda ååh vad jag längtar efter henne ! Var länge sen nu jag längtate efter någon så här mkt, Sen blir jag borta en vecka drygt kanska lite mer shit vad kul de kommer blir !    Sen jävla drar vi till ÖSTERSUND !

Helgen har varit superduper ! träffat både moster och faster å kusinen och vänner ! :)   Riktigt nöjd men helgen
Så nu blir de här sista blogginlägget på ca, 1½ vecka :D      Jag kommer inte sakna er hahah 



                     

Victoria och Linda är inte som alla andra vi är sjuka och de är därför vi älskar varandra !! :D
      


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0