För att jag är bäst !

Jag vet att jag varit super dålig på att blogga men har inte riktigt haft någon tid känner jag !    
Har varit min Mahlin en hel vecka har varit svinroligt har verkilgen saknat henne vart lite nostalgiskt när vi var med varandra :) 

Sen helgen var super !  Fredagen; Var vi hem till Anna och gratta henne :)  Sen fortsatte vi mot salt satt där tills dom stängde (Y)   Lördagen; Kalas hemma hos Tobbe åt massvis där kan jag lova, Sen kvällen fest hos en annan Tobbe sen knivsta på efterhak haha :)  ( Ida vilken väg åker vi på`?    Jo e4 :D )  

Sen på Tisdag sticker jag till sthlm hem till familjen Warnefjord Sen på onsdag drar vi WeejWeejWeej !!  
Östersund här kommer vi !! fyfan vad kul de ska bli att få träffa tessan å hannah å LINDA  igen !!



Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0