Tröök !

Jag vet hur tårar smakar ju vet hur läppar ler ,
jag vet hur händer skakar när man inte orkar mer.

Person 1
Har tankar som snurrar 180 i huve just nu ..
Tänk att en dröm bara kan försvinna på 1 timme ..
Från att jag drömmde om ett liv med dig ..
Nu jag vill spy på dig ! Shittttu !
Har släppt dig helt nu du är fri !
gör vad du vill men kom för fan aldrig mer till mig !

Person 2
Visa personer har bekreftat att jag ej behöver dem längre ..
Och om man blivit sviken över 10 gånger av en och samma person är de inget att ha
En gång svikare ALLTID en svikare ! ;)

Tur jag iaf har dem bästa !
Och ni som vet vad jag snackar om vet.. ni som inte vet SYYYYYYNNNDD !



____________________________________________________________________________________

Daah bubb shake som jag bryr mig !??
Homofob
Jag är bisexuell HAHA^
( Av; Julia "Jullan" Karlsson )


Kommentera
Postat av: lina

jätte fin blogg!

kika gärna in min & släng in en kommentar om vad du tycker & så, hehe :)

puss!

2009-12-19 @ 23:08:58
URL: http://linahyyttsten.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0