Söndag eller aa måndag ..

Ja nu är men hemma hos mamma efter en dunder helg i sthlm ..

Fredags blev de hovet sen kom N och hämtade oss .. Sen hem till han börja dricka förfort för att komma ikapp 8 killar haha .. Sen bestämmde vi oss att stanna hemma ist för krogen .
Sen var man i säng kl 6 på morgonen


Lödagen blev de pizza till frukost blä haha fick i mig typ en pytte liten bit
Sen började alla dricka igen men jag palla inte så fick i mig första groggen kl 8 haha ... Sen gick vi hem till jimmpa sen vart de ner på stan som inte var så kul på alla ställen hade de 23 :O synd alla var över 23 utom jag lagom irriterad jag blev ville bara hem till N och sova typ .. Men till slut hamnade vi på nått ställe fick i oss alkohol ( behövligt ) Sen blev de donken sen hem till N och sov som en gris .. Vaknade as sent sen blev de film sen kom tess och adam och hämtade mig vi stanna vi väsby käka burgare sen hem ljuva hem ... Men kommer nog åka hem till N snart igen (A) hihi .. My sweeet boy men kryckor ! :D


Nu ska jag kolla klart på efterlyst sen blir de paradise hotell sen sova ...


Skönt att träffa fam Oscarsson igen har saknat dem :D






En utav alla som jag spendera helgen med :D
Rickard söt groda !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0