Sjukt mkt snöö :D

Vet har varit asss dålig på att skriva ! Men har haft fullt upp men julklappar men ändå har jag 2 kvar som ska inhandlas i morgon :) Sen sticker jag ut till mamma i morgon sen kommer jag tbx på julafton :)

Helt sjukt vad tiden gått fort ... 3 dagar kvar sen julafton har lite svårt att tänka mig de men men ..
Var ut både onsdag och lördag hade superkul !

Fast jag sa till mig själv att jag inte skulle gå ut den här helgen men kunde inte sitta hemma hahah
Men var ned jennie i fredags vi var och kolla på brors match i bjk .. Gick inge vidare :/  Sen blev de max sen hem och sov :) Mysss


Idag vaknade jag kl 6 av att jag har två odjur hemma ( katter ) Som började bråka lät som om de rev ner hela huset sen kunde jag ej somna om så då la jag mig på soffa glodde nyheter till kl 10 sen var de dax att göra ischkolad .. :)  sen varit med min älskade farmor idag :)

Nu ska jag börja slå in julklappar sen fundera på vad man ska äta till middag .. :)


'


Vippen på kalas


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0