Julaftornsmorgon !

Sitter nu här framför dumburken och kollar på Monamie som tuggar på sitt tuggben :)

Vaknade vid 10 gick upp då käkade frukost med familjen .. Sen blev de julklapps utdelning Fick troser .. En kamera + minneskort . Sallads bestick as snygga sen typ triss lotter a typ de .. Så snart ska jag hoppa in i duschen sen göra mig redy to goo till fullerö till farmor och farfar äta middag och sen julklappar där sen hem sova fett sen i morgon kommer Jennie snuttan Och johanna sen blir de raj raj må jag säga !

Gick och la mig kl halv 2 i natt låg och hosta till kl 6 i morse kuuul ! NEEJ !! jävla strupgrej får ju så jävla ont i huve av att hosta oxå ju .. :)


Nu står mamma och diskar , Kim spelar xbox , Patric typ sover han har ont i ögat .. hum kan undra vad grabbarna gjorde igår egentligen haha


Nej nu blire duschen .. Tror inte jag kommer till datorn fören typ i övermorgon eller nått ..
Palla dator när de finns annat att göra hallå  !! HAH ^  











 

 

 

 

 

 



Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0