Dan före dan

Igår var jag först till skolan WEJWEJWEJ ... Sen kom min älskade faster och farmor och hämtade mig sen åkte vi å handlade med farmor sen hem .. Sen kom Carin hem hon lagade mat jag gjorde så att mitt rum ser ut som ett bomb ned slag haha skulle hitta kläder men blev tokig haha .. 
Till slut vart de svart på svart på svart :D Skit bra sen var de dax !!!

Möte malin på bussen sen in på VIP .. Träffa skapligt mkt folk som man känner där in men shit vad kul de var sen kom jag på bussen går 0030 hem :O.. O NO !!  Jag som vill stanna sen hitta jag på sötaste CELIE !  sen skulle jag åka med henne hennes söta mamma men icke !   Vi åkte med Chris runt runt runt runt .shiit vad kul bilresan va förutom att jag höll på somna 34465 gånger :D  . Var hemma typ 4 :O

Men innan vi åkte hem åt vi på FETT MED GYKOS :D
Shit vilken dunder kväll !

Och Erik Bb Du är skadan hahah du har inte som sagt ALLA hästa hemma :D


Och i morgon bär de av till sthlm SHIIT vad jag har längtat :D   
Min faster kommer och hämtar mig här i morgon kl 1 sen åker jag ut till alunda sen vila upp sig ladda inför i morgon sen jävlar ! :D

Vi står på listan nu oxå de är fixat å klart :D




HIHI :D


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0