Hellu !

Jag vet att jag varit jätte dålig på att skriva men jag glömmer liksom bort,   sen är det ju inga som läser ändå så de gör inte så mkt om jag glömmer lite då och då ...    Nu har iaf en vecka i Östersund blivit av klarad var super där uppe,   hehe
Sen har jag bara varit med IDA typ helatiden,   har haft skit kul ..  Nu är jag ute i Alunda hos mamma,   Ska åka hem i morgon sen får vi se vad veckan tar oss till,   Har panik inför skolan ska börja ,.,.  jag vill inte jag vill inte jag vill inte fyfan vad jag önskar att jag hade börja 3,an nu ett fucking år kvar men neej då ska man vara efterbliven och få gå om å gå om å gå om helatiden ! ! skit läss nu ,     Vet inte hur jag ska göra uu heller tankarna bara snurrar runt runt runt runt ,, Suck !!

Så få se men en utbildning ska jag ha så är de bara om jag nu ska få gå om flera år till så gör jag de ! 

Iveckan ska jag försöka ha lite tjej middag med brudarna hoppas de fungerar :D



Kommentera
Postat av: carro

viccan jag läser alltid din blogg, glöm inte de;)

2009-08-10 @ 10:45:37
URL: http://underkant.blogg.se/
Postat av: Natalia

sv; HAHAHAHAHA ja :D hoppas du saknar honom :| hihi. Hur mår du stumpan?<3

2009-08-10 @ 22:08:44
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0