Godagens !

Då måste jag bara säga att jag är lite stolt över att jag iaf har en super läsare som JÄMT läser min blogg, CAROLINE WESTLUND ,    Weej Weej Weej ...   Inte illa pinkat !   


    
Caroline till vänster,   Sen Johanna sen Ellen sen Emelia





Snart börjar skolan igen uach de vill jag inte fast ändå lite heheh,  I helgen kommer de bli dunder och brak !    Fredag =  Mahlin.. Lördag = Ida   Ser ni kan ju inte bli bättre :D 

Har varit hos mamma sen i söndags har varit jätte mysigt men mycket godis :)   Helgen som var vart super lyckad den med :) 
Börjar bli lite snorig också för Idus har smittat mig hahha tokliigt..






Nu kommer de massa blandade bilder här !


Mahlin och Viccan

Viccan

Mahlin och Svampbob

Therese och Linda i Östersund

Takida

Grönalunda med Johanna

Bakfulla oss på tåget

Östersund  Its a beer beer beer and a alg alg alg

Mamma och Mahlin

Linda under ett arbetspass

Streetrace i uppsala med Idus å jossus

Mina bästa strumpbyxor RIP ! :P




såå nu har ni en jävla blandning :)  Eller här Caroline har du massa att kika på :)
HAHAH    <3

Kommentera
Postat av: carro

hahahahaha, bra där viccan ;)

2009-08-13 @ 20:41:30
URL: http://underkant.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0